Preambul

Opţiunea Ignore Conversation (Ignorarea conversaţiei) ne permite să eliminăm automat orice mesaj care este legat de conversaţia pe care am ignorat-o.

 

Acest lucru este asemănător cu faptul că putem cere expeditorului să ne scoată din listă atunci când trimite un mail ce este legat de acea conversaţie.

 

Pasul 1

Execută un click pe butonul Ignore (Ignorare) (1).

În acest moment suntem atenţionaţi că acest mesaj, dar şi cele ce vor urma, vor fi mutate în dosarul de elemente şterse.

Execută un click pe butonul Ignore Conversation (Ignorare conversaţie) (2).

 

Pasul 2

În acest moment, conversaţia pe care eram poziţionaţi a fost mutată în dosarul de elemente şterse.

De acum înainte, orice email ce conţine subiectul conversaţiei ignorate va fi mutat automat în folder-ul Deleted Items (Elemente şterse).

Execută un click pe butonul Send/Receive (Trimitere/Primire) (1).

După câte se poate observa, în folder-ul Deleted Items (Elemente şterse) avem un element necitit.

Execută un click pe folderul Deleted Items (Elemente şterse) (2).

În folderul de elemente şterse regăsim conversaţia ignorată.

Se poate observa că butonul Ignore Conversation (Ignorare conversaţie) este activ, ceea ce înseamnă că, dacă am avea mai multe elemente şterse, acel element, care afişează acel buton ca fiind activ, este practic o conversaţie ignorată.

Execută un click pe butonul Ignore (Ignorare) (3).

Acum suntem întrebaţi dacă suntem siguri că vrem să încetăm ignorarea acestei conversaţii.

Execută un click pe butonul Stop Ignoring Conversation (Oprirea ignorării conversaţiei) (4).



 

Pasul 3

Acum, conversaţia a fost mutată în Inbox (Mesaje primite).

Execută un click pe folderul Inbox (Mesaje primite) (1).

Acum, în Inbox (Mesaje primite), regăsim conversaţia pe care am ignorat-o anterior, dar şi o nouă conversaţie.